Grossmit Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Hi guys! So I am from Paris, France, 28 years old and 12 years playing bass. I'm pretty new here but already liked the friendly ambience, really pleased to meet Marcus Müller etc... So cheers guys! great recreation yard here! Thibaut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EskimoBassist Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Bonjour Thibaut! Bienvenue à Basschat, j'espère que vous aimez votre temps ici. C'est tous les Français je me souviens, mais je ne pense pas que c'est un problème, il semble que les Français travaillent dur pour apprendre d'autres langues, mais pas les Anglais! Bien à toi, Rich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ednaplate Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Welcome on board. There are a few of your fellow countrymen on the forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telebass Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 Howdy! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat Burrito Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 Welcome to Basschat Thibaut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grossmit Posted August 19, 2010 Author Share Posted August 19, 2010 thanks guys! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toliveistodie Posted August 22, 2010 Share Posted August 22, 2010 Hey un compatriote Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alanbass1 Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 Welcome aboard and enjoy the site Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts